Motion Controllers

Motion Controllers

کنترل‌های سیستم‌های حرکت شرکت Omron رنج وسیعی از قابلیت‌ها و همچنین ویژگی‌های نرم افزاری وسخت افزاری کارآمدی را ارائه می‌دهند. توابعی چون Multi axes Synchronization ,e-Cam ,Master & Slave ,Axes Interpolation باعث شده‌اند که این درایوها جهت کاربردهایی چون دستگاه‌های بسته بندی بسیار سریع، صنایع الکترونیک، صنایع چوب، دستگاههای الکترونیک، تزریق پلا‌ستیک، پارچه … کارآمد باشند. کنترلرهای حرکتی Omron به دو دسته تقسیم می شوند: PLC Base Controller و Servo Base Controller که هر دو این دسته کنترلرها رنج وسیعی از قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه می‌دهند.

مشاهده اطلاعات…

Servo Systems

Servo Systems

این سیستمها جهت کنترل مقدار دقیق جابجائی، سرعت و شتاب و گشتاور تجهیزات مکانیکی حرکتی استفاده می‌شوند. البته سیستمهای سرو تنها مکانیزمهای موجود جهت انتقال نیرو و حرکت نیستند بلکه مکانیزمهای هیدرولیک، پنیوماتیک و موتورهای AC و DC عادی هم در این مقوله شریک هستند.

مشاهده اطلاعات…

Frequency Inverters

Frequency Inverters

بر پایه تکنولوژی پیشرو و برتر Omron در ساخت درایو اینورترها می‌توان رنج وسیع و کار آمد اینورترهای Omron را از اینورترهای کوچک و ساده تا اینورترهای متوسط و همچنین اینورترهای بزرگ و بسیار مجهز و کارآمد معرفی نمود. رنج توانی این اینورترها از توانهای پائین تا توان ۱۰۰۰KW به راحتی در دسترس می‌باشد. همچنین مدلهای جدیدی جهت استفاده خاص در صنایع HVAC و همچنین صنعت آسانسور ارائه شده است. اتصال به شبکه‌های صنعتی Fildbuses از ویژگی‌های به روز این اینورترها می‌باشد.

مشاهده اطلاعات…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

آموزش های رایگان ، مجازی و حضوری اتوماسیون صنعتی
نام و شماره همراه خود را وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود