Machine Automation Controllers

Machine Automation Controllers

کنترل کامل دستگاه شما از طریق یک شبکه ارتباطی و یک نرم افزار بوسیله سیستم کنترل Sysmac امکان پذیر می باشد.

مشاهده اطلاعات…

Programmable Logic Controllers

Programmable Logic Controllers

کیفیت، اطمینان و فناوری پیشرفته از اجزای اصلی تمامی سامانه های کنترلی شرکت OMRON می باشند. I/O Remote های هوشمند، PLC های مختلف در سایزهای کوچک (Compact)، متوسط ( Modular ) و بزرگ ( Rack base ) برای شاخه های مختلف صنعت و نیازهای متفاوت عرضه می شوند. سرعت پردازش بسیار بالا، امکان استفاده از تمامی PLC های با شبکه های رایج در صنعت و استفاده از نرم افزار یکپارچه Cx-One  برای کلیه سامانه های کنترلی از شاخصه های بارز محصولات OMRON می باشند .

مشاهده اطلاعات…

Remote I/O

Remote I/O

پشتیبانی شبکه های سطوح بالای اتوماسیون همانند Ethernet TCP/IP ,Ethernet/IP ، Profinet و شبکه های سطح فیلد همانند Profibus-DP, DeviceNet, Profinet I/O ، CAN و … و ارائه راه حل های Wireless این امکان را برای OMRON فراهم می سازد که علاوه بر قابلیت تبادل اطلاعات با محصولات سازندگان دیگر، فناوری روز را در عرصه اتوماسیون صنعتی با کاربردهای مختلف عرضه نماید .
استفاده از جدیدترین شبکه های صنعتی سطح فیلد همانند CompoNet این توانایی را فراهم   می سازد که در بستری استاندارد شده اطلاعات سطح فیلد با سرعت بسیار زیاد جمع آوری و در سامانه کنترلی محلی مورد پردازش قرار گیرد و OMRON بعنوان پیشرو و ارائه دهنده فناوری روز در سطح بین المللی جایگاه خود را تثبیت نماید .

مشاهده اطلاعات…

Human Machine Interfaces

Human Machine Interfaces

OMRON بعنوان ارائه دهنده کلیه تجهیزات کنترلی مورد نیاز جهت اتوماسیون صنعتی (FA) یکی از عرضه کنندگان مطرح در زمینه محصولات HMI می باشد که این محصولات را در دو مدل لمسی ( Touch Screen ) و صفحه کلیدی، بصورت رنگی و یا تک رنگ و در مدلهای کوچک تا بزرگ عرضه می نماید . این محصولات علاوه بر سازگاری با تمامی محصولات OMRON ، امکان استفاده با سامانه های کنترلی سایر سازندگان معروف را نیز دارا می باشند .
همچنین کامپیوترهای صنعتی ( IPC) ساخت OMRON با مشخصات بی نظیر جهت کار بصورت ۲۴/۷ طراحی شده اند که بعلت عدم وجود قطعات مکانیکی متحرک همانند فن، هارد و … می توانند عمر مفید بسیار طولانی را در شرایط صنعتی تضمین نمایند .

مشاهده اطلاعات…

Software

Software

نرم افزارهای امرن با ایجاد یک محیط یکپارچه، از پیچیدگی های رایج دوری جسته و کابر را برای طراحی یک سیسنم اتوماسیون کامل یاری می نماید. مفهوم اصلی تولید “یک نرم افزار” راحتی استفاده از آن می باشد. با استفاده از قطعات هوشمند، این نرم افزار انواع فرآیندها شامل توسعه،راه اندازی و نگهداری را سرعت می بخشد.

مشاهده اطلاعات…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

آموزش های رایگان ، مجازی و حضوری اتوماسیون صنعتی
نام و شماره همراه خود را وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود