Compact PLC Series

Compact PLC Series

PLC های مدل Compact، ورودی و خروجی و نیز منبع تغذیه را بر روی خود داشته و در سه مدل CP1L, CP1E و CP1H از ۱۰ تا ۳۲۰ ورودی خروجی عرضه می‌گردند. ساختار برنامه نویسی و حافظه این مدل‌ها سازگاری کامل با مدل‌های بالاتر داشته و برای کنترل دستگاههای کوچک بسیار مناسب می‌باشند. با وجود ورودی و خروجی های پرسرعت کاربردهای کنترل مکان و کنترل سرعت به راحتی توسط این سری قابل انجام می باشد.

مشاهده اطلاعات…

Modular PLC Series

Modular PLC Series

PLC های مدل CJ1 و CJ2 دارای کارتهای بسیار متنوعی می باشد. انتخاب مدل های مختلف CPU، شبکه و کارتهای کنترل مکان و سرعت این مدل را یک مدل فوق‌العاده پیشرفته ساخته است. این مدل قابلیت اتصال به انواع شبکه های موجود در صنعت نظیر Ethernet، DeviceNet، PROFIBUS-DP، CAN، Profinet را دارا می باشد. با اینکه مدل CJ1 یکی از سریعترین مدلهای موجود در جهان می باشد، Omron مدل‌های جدید CJ2 را که دارای سرعت و حافظه فوق‌العاده بالاتری هستند را برای قدرت بخشیدن به کابردهای شما تولید نموده است.

مشاهده اطلاعات…

Rack PLC Series

Rack PLC Series

سری CS1 سازگاری با مدلهای گذشته یعنی C200H را حفظ کرده و کارتهای فوق العاده متنوعی از انواع ورودی و خروجی ها و نیز کارتهای ویژه را دارا می باشد. کارتهای آنالوگ پرسرعت و دقیق برای جمع آوری اطلاعات، کارتهای کنترل مکان و سرعت و نیز انواع کارتهای شبکه این مدل را برای بسیاری از کاربردهای موجود در صنعت آماده ساخته است. همچنین مدلهای ویژه ای از این سری برای حلقه های کنترلی متعدد و نیز برای فرآیندهای بسیار حساس که نیاز به PLC با قابلیت افزونگی دارند، تدارک دیده شده است.

مشاهده اطلاعات…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

آموزش های رایگان ، مجازی و حضوری اتوماسیون صنعتی
نام و شماره همراه خود را وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود